Archive for Paintapalooza Paintball Forum
 


       Paintapalooza Forum Index -> Marker Gallery
Smitty

Done..........Almost

Well I've finally found a little time to work on it. I'm pretty much done. Just need to do some touch up and some polishing. Then painting, and maybe later this summer I'll buy some ups after I get myself a decent car. Here's the pics:









Now........what color to paint it?
RoboCop

Now that you have that camera, I want to see the Smitty face.

Maybe try to do a fade if you think you can do it. Or do a base color and make it look like paint was thrown at it from the front of the gun. Just some ideas.
Smitty

Haha. I don't post my pic on the internet. Razz Anyway, just a hint for you guys that want to mill the knobs on the front grip. Use a Hand Grinder! Faster than anything else I tried to use. Perferably a Makita Hand Grinder. Smile
TriggerHappy1

A little rough but nice.
Smitty

TriggerHappy1 wrote:
A little rough but nice.
I've got some polishing and touching up to do. I'm going to run it all down with steel wool. First some 220 grit sandpaper. Shouldn't be too bad when it's painted.
sinisterNorth

Looking good Smitty. Just get some paint and ups on it and you're good!
tigman250

Smitty wrote:
Haha. I don't post my pic on the internet.


i bet i could find it Salut
Smitty

tigman250 wrote:
Smitty wrote:
Haha. I don't post my pic on the internet.


i bet i could find it Salut
Hmmmm. Just that video of my stock 98c. Tounge
tigman250

http://media.putfile.com/100_160765
g36 monkey

Very nice smitty.....and tig....thats kinda creepy Laughing
Smitty

I'm a moron. There's my picture on the desk. It's just fuzzy. Tounge
Ghostslinger

i had no idea you were blond... and tig... will you help me find a certain man who owes me... lets say some "business cards" of sorts? Cool
RoboCop

Will someone do Robo a favor and get a freeze frame of Smitty and PM it to me?
Smitty

Haha. Why? Forgot about that video. That was a while back. I look a little different now.
You Wont See Me

Hes gonna send it into the FBI to get it age enhanced.
tigman250

Smitty wrote:
Haha. I look a little different now.


got a beard?
Smitty

tigman250 wrote:
Smitty wrote:
Haha. I look a little different now.


got a beard?
Haha. No not actually. Face cleared up a little, and I woke up. Razz I do have a little blonde goat going thought. Razz Just the "Fuzzies".
abr5

http://media.putfile.com/100_160765
another smitty vid

good job, just need to paint it pink and it will be all good
You Wont See Me

Hes gonna have to go hide in a cave now with Osama
g36 monkey

ha ha yep....he needs to be in fear for his life, we know what he looks like now, we are gonna track you down smitty Laughing
Smitty

You Wont See Me wrote:
Hes gonna have to go hide in a cave now with Osama
Yeah, but you guys won't be laughing when I kill him and come back to the U.S. and have Pres. Bush waiting for me with 5 million large.
You Wont See Me

Then your face will be in all the papers and it will be even easier to find a pic of you.
g36 monkey

You Wont See Me wrote:
Then your face will be in all the papers and it will be even easier to find a pic of you.


that made me laugh alot....very witty ywsm.

and smitty.....i would think osamas reward would be more.... Confused Thinking
You Wont See Me

I'm pretty sure it is 5 mill, at least it was when i bothered looking right after 9/11

       Paintapalooza Forum Index -> Marker Gallery
Page 1 of 1
Create your own free forum | Buy a domain to use with your forum