Archive for Paintapalooza Paintball Forum
 


       Paintapalooza Forum Index -> Videos
Grunt_98c

rammstein's new music video..

http://www.uweflade.de/rammstein.htm
g36 monkey

uh huh, you can tell whos always on the ball, i wasa gettin tired of mein teil and amerika though. It won tloa don my comp but i will try on the other one later.
Grunt_98c

g36 monkey wrote:
uh huh, you can tell whos always on the ball, i wasa gettin tired of mein teil and amerika though. It won tloa don my comp but i will try on the other one later.

ok...i got most of what your saying but...wtf....
redneckdeerhunter

yeah sounds like gibberish mixed with bad typing but i like rammistine they are a good band do they speak english?
Grunt_98c

redneckdeerhunter wrote:
yeah sounds like gibberish mixed with bad typing but i like rammistine they are a good band do they speak english?

yes..bt the mainly speak german...
g36 monkey

of course they speak english
"THIS IS NOT A LOVE SONG!!!! THIS IS NOT A lOVE SONG!!" Very Happy
TriggerHappy1

Never really listened to Rammstein. Id probaly like it.
sinisterNorth

Rammstein is a great band, still havent gotten their newest album yet... Confused I like the vid.
Glassjaw

Rammstein speaks mainly German, being as that is where they were formed.
Crazym

im german and im a rammstein HATER!!! if ud unsderstand the text ud be too the lirycs are soooo damn retarded almost noone in germany like it THumb down
Glassjaw

Really? They aren't big in Germany?
Crazym

noppee
Grunt_98c

Crazym wrote:
im german and im a rammstein HATER!!! if ud unsderstand the text ud be too the lirycs are soooo damn retarded almost noone in germany like it THumb down

that sucks....i still like them....
g36 monkey

they arent popular in germany at all much. They have that lil funky hunky dory crap. The lyrics do make sense (sometimes) or they have a message they are giving through jumbled lyrics.
"we all living in america, america is wonderful"
is what a song translates to, it makes perfect sense. But whatever, you dont like it, fine by me.
Crazym

i never said they dont make sense they are just retarded! they are soooo stupid and they have a accent with their german and etc. etc. it sounds sooooo bad if u ever heard real german
callmebob

i love rammstein and thats a cool video but most of them live in america last i heard. and where can i get other rammstein vids
g36 monkey

go to launch.com (run by yahoo, so make a yahoo account)
search rammstein and it wil lhave their other videos.
If this doesnt prove anyresults or you dont want to sign up for yahoo, go to Music Remedys Rammstein Video Page and click either Amerika or Mein Teil (uncensored) I cant get that one to play on my comp but amerika works. The advantage to music remedy is it opens in windows media so you can rewind and stuff unlike launch where to play it again you have to see another30 second ad.

       Paintapalooza Forum Index -> Videos
Page 1 of 1
Create your own free forum | Buy a domain to use with your forum